Phool wala: Sahab ye phool apni girl friend ke liye lejayen.. x)
Admi: Meri koi girl frnd nahi... :/
Phool wala: Phir apni mengatar ke liye lejayen.. x)
Admi: Meri koi mengatar bhi nahi.. :/
Phool wala: Phir apni biwi ke liye lejayen... x)
Admi: Meri koi biwi bhi nahi.. :/
Phool wala: Arey wah..!! Ae duniya ke khush kismat insaan!
Meri taraf se yeh phool Muft leja! xD xD
Admi: Meri koi girl frnd nahi... :/
Phool wala: Phir apni mengatar ke liye lejayen.. x)
Admi: Meri koi mengatar bhi nahi.. :/
Phool wala: Phir apni biwi ke liye lejayen... x)
Admi: Meri koi biwi bhi nahi.. :/
Phool wala: Arey wah..!! Ae duniya ke khush kismat insaan!
Meri taraf se yeh phool Muft leja! xD xD
